SKRIVET: 2010-11-13, kl 16:09:26 | PUBLICERAT I: Bilder

Huvudvärk yummie!

Brainstorma nu förfan., kommer inte på vad jag ska skriva haha... Ligger i sängen med Sandra nu har huvudvärk som ett jävla as. Igår var i ju i Rissne och drack lite hos nån som Mishas kille kände typ :) Helt okej, lurade en kille att jag var 96a och idioten trodde på det till slut haha, visste inte att jag var så bra på att övertyga folk om saker för han sa att jag definitivt inte såg ut som 14.. ååh så bra haha. Hade ju vart lite illa annars.
Vi kom hem vid halv sex imorse, sjukt segt jävla tunnelbana som vi fick vänta på en halvtimme i Rissne, usch inte kul :O  Btw, det är en mask i min data sjukt jobbigt. Eller alltså.. det är ju ingen riktig mask men jag råkade slänga min plånka på datan så den rispade upp en halv centimeter i skärmen så det ser ut som en liten mask där. Så nu vill jag ha en ny data :( Usch!



Vi just nu.. eller, ni vill inte veta hur vi ser ut nu..

'' Allt du äger är ingenting värt om du inte vet vad du håller kärt''



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: