SKRIVET: 2010-11-18, kl 14:44:28 | PUBLICERAT I: Musik

Hallå där

..mina små kycklingar?!?! Haha copy copy :) Är hemma nu, skoldagen vart helt okej men sov ut lite extra i sängen så jag hade bara en kvart på mig att fixa mig, slängde på mig kläderna och stack med ett ruffs till skolan :) poäng till mig som kom i tid :D Yeye! Lyssnar på världens bästa låt just nu i dessa 5 minuter. Strax kommer väl en helt super härlig till som jag har på min grymma spotify lista :) Är man grym så är man ba! Ska hämta ut min jacka idag! Jippie jippie :D Ska bara möta upp Richard så jag kan få caash.. hmmm och sen vet jag inte vad jag ska göra :) Plugga kanske? Nja..

''And all I can taste is this moment
And all I can breathe is your life
and sooner or later it's over
I just don't want to miss you tonight
''



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: