SKRIVET: 2010-11-06, kl 13:11:31 | PUBLICERAT I: Bilder

Hahahhahha gårdagen

Jag hade skit kul igår faktiskt! Var hemma hos Emme som fyllde år hon hade en halloween fest så nästan alla var utklädda :) Träffade massa nya människor, vart skit ful på alla bilder så jag lägger nog inte upp någon haha :P Men sen så gick jag fram och tillbaka mellan hennes lägenhet och bussen för jag skulle med några sen skulle jag inte det osv osv osv. Det slutade med att jag & johanna senare drog. Satte oss på bussen med några från hennes gamla klass för jäääätte längesen och sen gick vi av i Norra Sköndal och visste inte vad vi skulle göra så vi följde med en av killarna hem till honom och käkade lite där :)

Sen åkte vi till Hökis bara jag och Johanna så var det 30 min till tuben skulle komma så vi stod där och väntade så kom det fram en man. Han var 28 år och hade en pitbull hade jag för mig och han började prata med oss och vi ignorerade bara honom sen gick vi ifrån honom, han följer efter och börjar snacka om att vi kan få hans lägenhet och grejer. Han ville helt enkelt bara lura med oss och sen började han säga massa andra saker. Och eftersom denna man hade ofredat en tjej innan så tyckte spärrvakten att det var dags att ringa polisen så när jag och Johanna kommer när till spärrarna släpper han in oss bakom grejen, ah där han sitter!

Sen kommer polisen och vill veta våra uppgifter, vad han har gjort och sagt osv
. Sen vart det en anmälning för sexuellt ofredande. Men det var ingen fara, han sa ju bara massa saker bara. Sen frågade Johanna om dom kunde skjutsa hem oss och det gjorde dom! Skit skönt med lite polis eskort hahaha. Men kvällen var iaf rolig!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: