SKRIVET: 2010-11-10, kl 13:23:23 | PUBLICERAT I: Bilder

GALEN

Vill fixa min kamera, men jag kommer ju aldrig iväg! Vill ha min sladd till kameran också!! Jag dör behöver verkligen min kamera. Min blogg blir så tråkig annars ju! UTROPSFUCKINGTECKEN!!!!!! Åh :@

Anyways.. Sitter och lyssnar på Kapten Röd nu faktiskt, lite chill sådär. Fick något klagomål av någon om att jag hade fått dålig musiksmak. Det kan väl inte stämma, bara för att jag inte lyssnar så mycket på rock längre :< Elakt sagt.. Min musiksmak är gruuumm! Ska duscha nu snart faktiskt, har inget annat att göra haha :) Bara 15 dagar tills lönen kommer, längtar som ett jävla as längtar efter ett nytt liv för dåååå ska jag bleka tillbaka mitt hååååå-ååååår! YEYEYEYEYEY, dampar på tangetbordet eller.. vet inte är bara konstig sitter med ett hånglin och lyssnar på DMX nu faktiskt. Knas mannen! See yah eller..

 

Mmmm, älskar mig själv. De ända rätta liksom, vad finns det mer i livet? Kidding

 

''Du och jag tittar nog i olika speglar för jag kan inte se vad du menar
Annars måste dina speglar va skeva för smala ting verkar bli breda''



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: