SKRIVET: 2010-11-21, kl 00:12:04 | PUBLICERAT I: Musik

Fronda

Haha sitter och lyssnar på Fronda som när man var lite. Kommer ihåg när jag var liten och jag var med min bästavän Jennifer och vi satt och lyssnade på en tutte är en tutte hahaha! Fan vad man saknar de tiderna ibland, när man var liten ni vet som alla säger. Det var bättre förr! Ibland är allt helt underbart men ibland längtar man bara tillbaka faktiskt!

 

''Det är kallt här, och förtvivlan bara växer
Vi röker bort vår sorg, men den slår oss dagen efter
Gud, ett litet fel så det blev igen
Jag är lyckojägaren som alltid lämnas tomhänt

Jag är glad utåt, men inåt ett uppror
Står vid gränslandet och missar mitt upprop
Fan! Var är ljuset? Vart är min livslust?
Vill födas på nytt, men kommer ut missfött''


Haha nej jag är inte deppig! Men jag gillar texten lite :) Försöker lista ut hur man använder Photoshop lite går lite halv bra! Men jag lär mig bäst själv typ :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: