SKRIVET: 2010-11-12, kl 17:43:59 | PUBLICERAT I: Bilder

Bästis!

Sho brääääähää! La nyss in alla mina kläder i min mini garderob, proppfullt :( Mamma hade tvättat.. fan! Jag säger fan eftersom jag inte vet vad jag ska göra av alla kläder, brukar lägga lite på golvet och sedan i tvätten för att det ska få plats i garderoben :$ Skit smart, fast då tvättas vissa saker fast de redan är rena.. Men men! Vad ska man göra? Det får ju inte plats! :@ Väntar in Sandra, hon ska komma hit sen ska vi hitta på ngt! :)

Juste, igår sov jag och Sandra hos den super söta Richard eftersom vi inte kunde sova hos Sandra pga lite saker och hos mig får ingen sova på vardagar eftersom jag och Johanna ''lät'' för mycket till kl 4 men ingen orkade säga åt oss? Jävla budgetbygge man hör allting igenom dessa väggar. Nya hus alltså, skit ner er!

Oldtimes




''Det finns ett enkelt svar, du är varm när jag är kall. Du tar så lite plats, jag tar allt.''


Anonym

fjortis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: