SKRIVET: 2010-05-15, kl 22:24:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

Vilse i skogen..

Efter att ha kollat på The Final.. som för övrigt var helt orealistisk så mötte jag upp Agaton Dennis och David vid buss stationen. De bestämde sig för att gå upp i skogen (?).. som inte har några stigar utom EN ungefär. Så vi började vandra jag i mina ballerina vita skor. Och det var skit blött i skogen! Vi hamnade i ett jävla träsk typ så killarna klagade så fort det började sippra in vatten i deras skor medans jag gick fucking barfota nästan!
Kändes verkligen som att jag inte hade några skor. Tillslut vart jag arg och sa att jag ville hem så vi hittade en stig som inte ens följde någonstans. Sen såg vi elmaster typ så vi följde dom och kom till världens största tomt. Den var fan huge.. men sen visste vi vart vi var och jag cyklade hem. Men killarna är kvar ute.. konstiga människor.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: