SKRIVET: 2010-05-27, kl 13:51:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tjo!

Är hemma nu och lagar mat.. glömde mitt matkort idag igen?! Jag glömde även bort att det var torsdag idag trodde det var onsdag av ngn konstig anledning. Satt på bibloteket idag innan (HAHA) min dagliga sysselvana! Haha nej men behövde kolla lite fakta skojigt nog. Då satt jag där så började två killar gå runt mig fram o tillbaka. Sen sitter ena och glor på mig så ja tittar på honom han tittar på mig o vi nickar mot varann bara. Sen kom den andre fram redo med mobilen och säger: Kan jag få ditt nummer? Jag: Haha nej, varför? osv osv. Sen kommer den andra och säger men jag kan väl få det? Samma svar. Sen hur gammal är du frågar jag honom, han svarar 15 och frågar mig. Ja säger 93a han säger oj du såg yngre ut.. (tack) haha bra i framtiden men alla säger ju olika du ser äldre yngre osv :P haha Men nu ska jag äta!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: