SKRIVET: 2010-05-03, kl 11:02:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

Rolig kommentar

Nu är jag riktigt förbannad. Är det kul att sitta och kommentera falska saker? Mm, moget. Du anonym, du som vet vem fan var det jag var ''otrogen'' med då? Om det nu än vore sant varför säger du inga namn? Var jag otrogen med Spöket Laban eller? Troligen är du någon liten fjolla som inte har något liv som vill förstöra. Tur att jag har en sådan bra pojkvän som inte tror på sådant tjaffs. Om detta nu är sant (:s) så vill ja ha ditt jävla namn annars spårar jag upp dig för det kan man göra nu för tiden smartass. Tack o hej!


Varför skulle jag ens göra något för att förstöra detta förhållandet? Jag är ingen som är otrogen mot den jag älskar. Jävla ägghuvud.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: