SKRIVET: 2010-05-23, kl 22:19:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

Orkar inteeeee

Har inte pallat blogga... haha. Har vart hos David med Agaton hela helgen, vi har badat och solat :) Nu har jag gjort klart min hälsodagbok och skriver lite på engelskan jag har o göra.. kollar på Wallander och jag älskar verkligen nyheterna OCH WTF!! DE SA NGT OM SNÖÖÖÖÖ PÅ VÄDRET!! NEJ NEJ DETTA ÄR INTE SANT!

Får se om jag överlever veckan. Usch vad deprimerad man blir.

Inte för att skryta... men detta är den perfekta platsen för min godisskål!

Har bantat ner mina ben! Nej men har faktiskt motionerat mycket! Och äter inte så mycket godis. I vanliga fall skulle jag käka upp hela min skål. Men nu ska jag spara :) För föööörsta gången :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: