SKRIVET: 2010-05-19, kl 21:45:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

Niiicole

sitter hos nicole nu. vi kollade nyss på greys.. försöker hitta någon skräckfilm men det finns ju inga nu eller det går ju inte hitta ngn nu sen tankafett las ner. jävla människor som ska skriva negativa kommentarer överallt. blää! har fått värsta uppgiften i geo nu också orkar inte men måste göra den bra för jag fick jävla ig på den förra för att jag glömde att berätta varför växthuseffekten finns typ, bara konsekvenser och blabla jag hatar geo... dööö anna dööö. sen drog jag ut tanden idag fan jävla människa som inte ens kan svenska förra gången sa hon

- kan jag få dina mobil?
jag (vadfan ska hon ha den till) tänker dock
-så jag du kan få en sms till påminnelse sen
jag (ahaaa... mobilnummer)
- 0700... blabla

helt jävla off. MOBILNUMMER HETER DET INTE MOBIL! sen när jag kommer dit säger hon att hon ska borra och då sa ja ne, jag ska dra ut en tand medans hon förbereder sig för att borra. då säger hon ahaa.. vänta ska kolla. den idioten tänkte börja borra i någon jävla tand. helt jävla borta. ska fan byta tandläkare. mamma! skaffa en ny till mig.




Mamma

Ok du kan få den jag har i Gubbängen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: