SKRIVET: 2010-05-01, kl 14:35:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

Är det ingen som vill läsa samma inlägg flera gånger?

Älskar dig min fina David Emretzon!

Hahah man märker verkligen när mina läsare tröttnar. Har inte skrivit på ett tag nu men det är såååå skönt :)
Anyways.. Valborg.. AA! Jag och David hade våra fuss and fights innan vi drog iväg med dåliga humör :) Men det löste sig :) Vi drog till Hundbranten och grilla och drack. Det kom otroligt trevliga människor från denna lilla skogsby.. Kidding! Men det var iaf sjukt roligt och kul att lära känna nya människor :) Men nu har Agaton och David dragit för att möta Patrik och jag stukade typ foten igår så ja orkade inte gå en promenad på 15 min. Nu ska jag se på film och Johanna försöker få mig att komma till Farsta för att se hennes kompis match o sen tillbaka ?! Till Eknäs... Noway haha lycka till Johanna! Hoppas alla hade en trevlig valborg igår iaf :) Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: