SKRIVET: 2010-03-07, kl 20:51:21 | PUBLICERAT I: Bilder

Våren är på väg

Det var verkligen varmt idag tycker jag :o Ska kolla vädret imorn och försöka anpassa kläderna lite det är ju fortf kallt på marken så det lär ju bli uggs. Kollade nyss efter min skinnjacka.. den e ju självklart borta i smyg lilla Annica som är skyldig som vanligt eller ngn av hennes kompisar som hon täcker för skit kul.
Juste du som tog min klänning förut får gärna lämna tillbaka den! Är så jävla trött på att jag ska behöva låsa min dörr så kommer ngn jävel och öppnar ändå! Klart man låser om folk snor grejer så fort man är borta.. så jävla surt alltså ska fan sätta hänglås på skit dörren, får väl baxa ngt av Annica som jag tydligen alltid gör! Anyways.. snart kommer David från skåne :) Han kom 3a i hans lilla tävling! Har saknat min lille plutt har inte träffat han sedan i fredags :o

Johanna blåser upp papiljotter.. ja så måste de stavas ! Haha i fredags.



Jag i mitt papiljott-hår, man måste ju gilla dubbelhakan jag fick !



Peter invirad i gladplast, lite busiga rockare/hammarbyares fel!



I lördags haha, söta juste ngt säger mig att jag har glömt att berätta att jag blekte min utväxt i onsdags !




Haha jag såg ut som en liten kyckling efteråt







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: