SKRIVET: 2010-03-11, kl 18:31:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

Rewind

Så idag har typ ingen varit i skolan, var skit lugnt typ. Kom nyss hem, ska bege mig till Skogås för att träffa Sanna vi ska väl göra de vanliga ; glo på film (a) Sen ska jag hem till Nicole min sötnos och mysa och knasbollen sa att hon ville äta pommes med jordnötssås? Wtf, haha. Jävla idiot läraren gav inte mig min läxa fast jag bad henne så hon behöver ju inte förvänta sig att ja ska lämna in ngt imorn -.-

Aja, nyss gjorde jag rent mitt smink.. aa vad menar jag med det? Mitt puder läcker typ så allt mitt smink var sminkat ^^ Haha.
Saknar min älskling otroligt mkt har inte träffat honom sen i tisdags morse, men de behöver vårat förhållande vi ses för ofta -.- MEN JAG VILL TRÄFFA HONOM.. längtar till imorn och speciellt till på lördag !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: