SKRIVET: 2010-03-20, kl 15:44:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hej igen

Har ju inte riktigt haft tillgång till data på ett tag men nu är jag hemma hos David och Nicole ska komma hit när hon har färgat håret, det kommer säkert bli skit snyggt ! Men iaf igår var jag och David hemma hos Lina med Erik vi kollade på det Sorotity Row bra men lite seg, den handlade om 5 tjejkompisar som skulle driva med deras kompis ex att hon hade dött och dom skulle dumpa kroppen sen dödar exet tjejen på rikigt för att tömma lungorna på luft och då börjar deras lilla helvete. Den påminnde om Jag vet vad du gjorde förra sommaren det var ungefär samma grej liksom.

Men nu ska jag gå in på H&M:s hemsida och kolla på lite vår/sommarkläder, kollade i katalogen och hittade en del fina grejer. Är så taggad på att shoppa, ska med Nicole imorn och shoppa lite men jag får inte pengar förns i veckan så då ska jag väl tvinga henne att följa med mig tänke jag (a) Visade även henne forever21.com ni vet ? Hon älskar den sidan nu och snart så ska jag beställa hem mina kläder, lite nämre sommaren. Skulle egentligen beställt kläder därifrån för jätte längesen men det blev aldrig av, men det känns ändå bra att jag gör det nu istället :) Ha en bra lördag allihopa, nu ska jag leta klääääääder wihooo. Vi hörs förhoppningsvis senare om ni har tur haha ;] Pyss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: