SKRIVET: 2010-03-04, kl 16:35:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

fucking internet

Skrev precis ett inlägg men internet hoppade ut så jag kunde inte publicera det.. bläääähääää! Jag skrev iaf att jag hade kommit fram till att jag måste skriva mer i min blogg och mer detaljerat för min egen skull uhaa! Vet ni varför? Jo för att jag har så dåligt minne att jag inte kan komma ihåg saker som hände i somras, som t.ex. jag har ett ärr på mitt ben men jag kommer inte ihåg att jag ramlade på ett berg men de gör alla andra :s as weird ! Men jag är så slöööö ^^ så jag orkar aldrig skriva i bloggen :D:D

TODAY: Mami fyller 40 (p.s jag ska aldrig bli gammal) hon fick 40 röda rosor av Petrus skit gulligt. Tyvärr hade jag ingen present till henne som vanligt -.-Men snart kommer David hit, han ska ju iväg imorn :(:( Så jag blir kvarlämnad med Johanna *suck* nej driver hon e söt och pratglad haha. Och jag är lite dryg ibland när hon pratar men de e skoj :) Haha ibland blöder mina öron.. nej driver men jag e så seg hela tiden och taskig :)


Sanna

lite virrigt va? (; <3



PUBLICERAT: 2010-03-04, 17:12:02 | URL: http://stillwaitingforspring.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: