SKRIVET: 2010-06-09, kl 23:00:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tjo storbloggarna hääääräää!


Haha.. har vart en hektisk dag idag. Mycket saker på samma gång usch. Älskar dig David Anywaaaays.. smsade pappa och frågade om mina kläder från forever21 hade kommit, så ringde han upp någon timme efter och sa att han skulle hämta dom imorn! Jippie kaaaaaaaaaaayäääääääääjj.. Haha! Vart så jävla glad, då kan jag ha mina skor på fredag ! Wooohooo.. Fast det var 500 kr till så med ungefär 400 kr (frakt) + 500 (tullavgift+ postavgift) så kanske det inte vart såå biliigt, men det var värt det ! ÅÅÅH vad jag vill ha mina saker.

Imorn ska jag till Davids skolavslutning sen ska Sandra och han sova över, är ensam hemma o tar han som gnagarna som behöver 24 h care... Hahah, men nu ska ja kolla om de går ngt på tv 1000 eller canal +, ni vet jag bor i ghettot! Där alla har paraboler kan kolla på kanaler från marocko om jag vill! okej kanske inte... har faktiskt bara en box ^^ Men de skulle kunna vart en parabol eftersom ja bor i Högdalen ;) Whatever! Tack för pratstunden Nicole! U rock! :D <3


( säkert en bild från Annica då hon gjorde ett jävla arbete.. btw hon är ännu bättre på att blogga)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: