SKRIVET: 2010-06-28, kl 23:55:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Kapten Morgan Möhöö

Tjena mitt bena bloggen! MehhöhöahaHAhasf
Kom hem för ett tag sen. Åkte runt med Alex :) Hämtade upp Tobbe så drog vi till Stuvsta IP sen skulle alla hem för att se på matchen så då åkte vi iväg lite. Åkte till Sandra och hämtade min data sen till papi o hämta plånbok och sen till Ågesta bad och satt där ett tag. Kollade lite på mobilen så tappade jag den såååå gled den ner i vattnet :( :(:(:( Tog ett tag för mig att fatta vad som hände sen slängde jag mig ner i vattnet och tog upp den... fan! Annica ja ger dig cash om du behöver ;) Haha.. men iaf. Kände verkligen att Alex var min privata lilla chafför haha :) Men de var nice.. Nu måste jag torka mobilen -.- Mi lyfe sukk! Haha.. jävla banditbrutta. Nu ska jag dunka mysik ni vet!

Mitt simkort funkade visst inte på mobilen :( Den kunde ju inte siiiiiiiimmmmaaa. haha lame



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: