SKRIVET: 2010-07-14, kl 23:45:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

Singel yeah

Jag fattar inte varför jag klagade i början, att vara singel måste fan vara det bästa som finns. Man kan i stort sätt göra vad man vill, man får allt som man vill ha (iaf jag) och allt är bara underbart. Man behöver inte vara svartsjuk eller oroa sig eller anpassa sig efter ens flickvän/pojkvän. Man har fan ett eget jäkla liv bara. Visst kan man sakna en pojkvän att mysa med och grejer men vafan man har ju alltid någon kompis som man kan chilla med ist. Allt är så mycket bättre, nu ska jag fasiken vara singel ! Tur att man ser någolunda bra ut så man inte behöver köra en animissen. Det lär vara ganska tråkigt, fast hon har ju pojkvän ;) Sen får man ju ha killkompisar, jäkligt skönt har saknat att ha mina guys runt om mig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: