SKRIVET: 2010-07-31, kl 21:34:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

Norrtälje & Alexander B

ligger i sängen nu med mammas data, segt som fan här! igår var det helt okej, var med några killar som bor här. det var dock inte så kul att bli sönder mobbad av 6 brumstiga killar... haheha. en av dom tog min mobil och skickade lite knasiga sms så den som fick ngt konstigt, det var inte jag ! idag vet jag inte vad jag ska göra, kanske ska vara med killarna eller bara chilla här, men imorn ska mamma hem så då ska jag med till älmsta och sen ska jag träffa Alexander Boderus som jag var tillsammans med för typ 3 år sen typ :) vi ska tälta! hehe men sen kommer jag nog hem, vet inte hur länge jag ska stanna hos honom en eller två dagar typ max. meeeeeeeeeeeeeen jag har tråkigt nu! bläää smsa!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: