SKRIVET: 2010-07-15, kl 13:23:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

Det blir väl dags då

Seriöst. Måste gå vidare, pallar inte denna skit. Jag bubblar på insidan, allt vill bara ut men den personen jag vill prata men går inte att prata med. Så nu skiter jag i detta.

Idag ska jag träffa Markus tror jag, vi bestämde det men vi får se hur det blir. Annars hittar jag på ngt annat. Känns bra att man alltid har ngt att göra haha. Igår valde jag att vara hemma för jag mådde dåligt och det var ju självklartalla skulle smsa och fråga om vi kunde ses. Men jag pallade verkligen inte, annars är jag en sån som brukar ställa upp och åka långt som fan. Men igår satt jag bara ute med min granne Tobias och snackade skit. Nära hem iaf, haha vi satt bara utanför porten så det var skönt. Men vi får helt enkelt se vad som händer idag, nu ska jag äta frukost. Om jag orkar!

Nej nu får jag ge mig, men tack för allt David! Hej då


Therese

usch, fick typ tårar i ögonen av den där bilden. Det ska vara ni två, och det vet ni båda inners inne <3



PUBLICERAT: 2010-07-15, 15:17:47 | URL: http://thatmakesme.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: