SKRIVET: 2010-07-18, kl 14:45:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

Annica kossa

Annica om BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ:
Han drömde det inte, i filmen var det på riktigt ;)

Svar: Menar att han ville göra en mänsklig tusenfoting, att det var en av hans drömmar han ville uppfylla trögo.



Över till annat, nu är jag hemma. Igår var jag och shoppade med Johanna. Jag köpte ett linne, en byxdress, en kjol, en långärmad tröja, en lila kamera och aaa typ det :) Sen träffade jag Johnjohn. Efter de mötte jag upp Johanna igen och vi käka på 60 sen drog vi till Skärholmen (?!?!?!) på fest hos Elias. Det var helt okej men sen kom Alex och hämtade mig, så åkte vi till Robin, sen somnade jag! Men som sagt nu är jag hemma och Johanna är påväg hit. Ska visa sakerna sen :P Om jag orkar :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: