SKRIVET: 2010-07-13, kl 23:34:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

-

Hmm... idag var jag först med Ted och badade i Tyresö slott med två av hans kompisar. Sen åkte jag och mötte Andréa och Oscar sen drog vi till Långsjön och där var några av mina kompisar så vi var lite med dom, sen har jag bara vart lite överalllt!

Jag, Andréa, Robin och Alex skulle till macken och köpa läsk så var de massa killar där. En kille var inne på macken och sedan gick han ut och sa : Ni skulle sett vad den där blondinen.... Så kom jag ut och då skrattade alla hans kompisar och jag sa bara : Illa! Då sa han : Assåå den andra blondinen. Haha tror han skulle säga ngt om mina shorts för de lät som det men jag vet inte han kanske var sur för att jag skrattade åt honom när han skulle säga hej till tjejen i kassan vem vet!

Andréa sa att jag skulle försöka le på en bild.. det gick jääääääätte bra



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: