SKRIVET: 2010-01-27, kl 11:05:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

snabbt inlägg

Ska snart gå, men har tänkt på en sak. Jag funderar på att färga håret brunt .. hm jag har tänkt på det länge men jag har inte gjort ngt åt det. Sen så ska jag ju också pierca naveln men eftersom min naveln e lite speciell så undrar jag som det är för riskabelt så jag kanske ska pierca tungan ist.. Men det känns så gay eftersom alla gör det, fast egentligen så har alla överallt typ.. MMM LOVE PIERCINGS!! Fick lite pengar av pappa idag, vet inte vart jag ska pierca mig alltså inte på kroppen men vilken piercing studio, tips?


Sanna

Du är skit läcker i brunt hår! ;)



PUBLICERAT: 2010-01-27, 18:10:57 | URL: http://stillwaitingforspring.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: