SKRIVET: 2010-01-29, kl 22:37:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

ont som satan

I don't wanna act like a bitch, men denna smärta går icke att härda!! Jag har svinfansatanjävlabajs ont just nu, skulle äta lite chips hos Nicklas.. silly me! Whatever with an capital W.

Var nyss hos Nicklas, jag och Johanna mötte han och Pelle. Nicklas har ju flyttat så vi bor ca 2 min ifrån varandra. Dom skulle tydligen partaja lite så jag drog hem lite efter att Johanna hade stuckit. Bögen som skulle ha träffat mig vid 5! har ännu inte dykt upp.. Undra hur han skulle känna om han satt i min båt just nu. Jaaaa.. säg en sak mena en annan.. Självklart.

W, imorn ska ju jag med Johanna till Dalarna, egentligen skulle jag inte dit. Men kändes lite elakt av mig om jag hade sagt nej eftersom jag sa nej första gången hon frågade och Sandra fick ju inte så.. Men nu ska vi dit iaf, önska oss lycka till! Har inte ätit sedan lunchen med Jessica, tur är jag inte hungrig än. Nu har *pip* missat bussen, så nu orkar jag inte vänta på honom så jag ska titta på film!

Lots of kissies!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: