SKRIVET: 2010-01-25, kl 09:38:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

helgen

- Har vart med Johanna och David hela helgen, vi har bara tagit det lugnt osv osv.. Har fått mitt rum tapeserat skit snyggt. Gick upp typ 200 år tidigare än vad jag skulle idag, börjar halv ett.
Idag ska jag träffa Johanna efter skolan o vi ska på uppdrag haha. Den sköna lilla smulan har bestulit mig på alla mina kläder hahaha, nästan. Men det gör inget för henne litar jag på eftersom hon lämnar tillbaka allt hon lånar.


Men nu ska jag kolla vad jag ska ha på mig idag, tyvärr så är ju alla mina ''platta'' skor trasiga och jag oooorkar veeeeerkligen inte ha på mig stövlar, inte gummistövlar alltså.. Men de e så halt ute! Får har mina trasiga uggs, känns lite ovärt att köpa nya nu? Aa.Ska pierca mig i veckan också. ÄNTLIGEN! Min syrra gjorde det i förrigår i tungan.. varför gör alla det? Och varför vill alla att man ska göra det? Kanske ska göra det, go with the flow liksom, haha inte. Men jag älskar piercingar även på killar, dö hett! Ha ^^


Johanna

Fina bilder du lagt upp hehe ;), nej men åh jag följer med dig när du piercar dig. :) <3



PUBLICERAT: 2010-01-25, 16:49:32 | URL: http://jeks.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: