SKRIVET: 2010-02-03, kl 20:15:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

Jag älskar dig Sophia

Eftersom Sophia var så underbar och skrev om oss och vår vänskap på min blogg så tänkte jag vara lika underbar :)

Som hon skrev så började ju vår vänskap genom att min pappa och hennes mamma dejta varandra ett litet tag. Vi blev inte så bra vänner med en gång, men ju mer tiden gick desto bättre vänner blev vi. Vi har gått igenom och gjort saker som nästintill alla ungdomar har gjort. Som massa bråk, skratt, tårar, den roliga fjortis tiden. Men dom roligaste stunderna är ändå med dig då vi alltid va på mitt land, (eller nu är det ju såklart roligare men jag pratar då ;) ) vi flumma alltid omkring och min pappa fick väl typ panik på oss några gånger, vi fick sockerkick av att dricka fanta och kommer du ihåg vad vi gjorde en av gångerna? Jo barbiebilen var rolig att leka med just då, alltså vi la oss på varsin sida av sängen så att vi titta under den, medan vi gjorde det körde vi barbiebilen fram och tillbaka till oss, och hur många gånger fick vi inte biljäveln i huvudet haha? Så det sluta ju med att vi hade en massa bulor :D
Vi har gått igenom så himla roliga stunder, men även tråkiga. Men vilken vänskap gör inte det liksom?
Men just nu är jag glad att jag har dig, du är verkligen bäst. Mina föräldrar älskar dig, speciellt pappa haha :)
Vi har känt varandra i lite mer än tre och ett halvt år nu och de har varit så underbara år så det finns inte!
Snart fyller jag arton och du sjutton, och vad händer när vi har pengar? Jooo vi flyttar tillsammans till våran efterlängtade trea där bara vi ska vara med alla grabbarna ;) hehe..

Till dig Sophia, jag hitta en massa gamla bilder på oss på min gamla data haha :) Jag tar med mig usb minne jag har sparat dom på, för du måste se dom haha. Dom är ju bara för roliga :)

Men nu blir det ett litet fotoregn på oss!











//Johanna



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: