SKRIVET: 2010-02-19, kl 15:11:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

Nej tack!

Skulle gå 1 mil med skolan idag för att jag och Jessica glömde att anmäla oss för idrottsdagen.. kul! Vi gick i en halvtimme sen tog vi bussen, jag fattade inte seriöst att dom trodde att vi skulle gå runt i 2 timmar i det där vädret :s usch.. Idag åker David till Skåne och tävlar :( Så jag ska vara med min ''flickvän'' Johanna (a) Vi ska bara ta det lugnt och typ bleka mitt hår om jag får pengar av min syster ;)
Ska fixa mig sen ska jag åka till Gärdet (hmm.. vad ska jag göra där?) Puss !


Jag kan fan aldrig vara seriös på bild antingen så lipar jag eller ngt konstigt eller så ser jag skit sur ut.. haha


Haha för nån dag sedan. Såg så äckligt ut tyckte vi, fast det är sääkert bara vi :)


Mös med Herbert idag han e fan cool ;o


Johanna

Hahahaha lätt snyggaste bilden som tagits på mig!!!!!!!!!!!



Känn min ironi haha!



PUBLICERAT: 2010-02-22, 11:50:32 | URL: http://jeks.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: