SKRIVET: 2010-02-04, kl 21:36:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

hello loverpeep's

Ni ska bara veta vilket äventyr jag hade igår.
Var ju hemma hos Sanna i Skogås, sen skulle jag hem och Sanna orkade inte gå till Skogåscentrum så jag tog en annan buss som jag aldrig hade tagit förut. Jag sa att jag skulle åka fel. Vilket jag också gjorde. Först åkte jag förlångt med första bussen så jag åkte till Huddinge ist för Svedjevägen men som tur var så gick min andra buss därifrån också. Var så upptagen att prata med Johanna att jag inte märkte att jag tog rätt buss men åt fel  håll.

Så där sitter jag på väg mot Norsborg livet leker och jag fattar ingenting. Sen säger Johanna: Du ska vara i Högdalen om 2 min. Jag svarade: Men jag tror inte det för jag är i MASMO nu.. Herregud jag fattade inte att jag åkte åt fel håll förns jag var i Fittja... Gash, tog tuben därifrån o mötte Johanna i Liljeholmen där jag letade efter en ''toa'' var skit kissig. Men efter typ 2-3 timmar var jag hemma.

Någon som känner för att åka buss med mig? Behöver nog vuxet sällskap fortf.


Sanna

skyll på mig du bara :( gör det! </3



PUBLICERAT: 2010-02-05, 01:19:28 | URL: http://stillwaitingforspring.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: