SKRIVET: 2010-02-25, kl 18:43:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

*här är det tomt*

Sådär ja, igår sov Johanna hos mig vi såg på film som vanligt haha suck! Filmen handlade om Bermuda triangeln ni vet? Ett område i Stilla havet där allt som passerar försvinner (dock inte alltid) Men den var spännande har dock 2 delar kvar av den att se på :)

Idag var jag och solade med Nicole på våran håltimme, vi stack till Meddo i Fridhemsplan. Det var skit skönt, imorn ska vi sola igen så bjuder Nicole mig eftersom jag bjöd henne. Vi solade i 30 min ungefär o det kostade 100 kr, så jävla värt det. Meddo har massa olika typer av solarium, jag solade i det som var miljövänligt (a) O Nicole tog typ super deluxe så hon vart skit röd i ansiktet haha ^^ Sen stack vi till skolan igen o påvägen mötte jag upp John aka Johnnyboy mohaha var bara tvungen ;D Det var inte igår!

Rosa och fint! Ska ladda på min solkort så jag kan gå dit igen, skit bra faktiskt. Valuta för pengarna ;)

Men nu måste jag plugga har två prov imorn, är så taggad jävla politik -.-



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: