SKRIVET: 2010-02-14, kl 22:34:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

Godnatt!

Godnatt!
Har haft en trevlig alla hjärtansdag idag med min älskling, hoppas ni har haft det också. Fick en ros och lite godis
av min lilla älskling. I fredags var jag hemma hos Alminge med några kompisar och David, vi chillade bara lite typ.
Igår var jag bara hemma med David så jag har haft en ganska lugn helg och David lagade skit god mat till oss idag!
Men, aa iaf har inte hört av Johanna. Det var konstigt haha ! Har fortf inga pengar på mobilen så har lite svårt att få tag i folk. Hatar det! Ni vet säkert hur jobbigt det är att vara helt jävla lost och inte kunna få tag i någon ;) Men nu ska jag titta på film, David har somnat vi kollade nyss på Dead Silence eller inte David, han somna men iaf skit bra film! Hatar verkligen dockor :o Inte så läskig men bra tycker jag! Innan det kollade vi på The Collector eller ngt den dög, dåligt slut som i de flesta thrillers. Men that's life.. haha ja e en sån filmnörd! Har sett alla filmer kanske ska dissa filmen någon gång och plugga? Njae. Vi hörs när jag har tid! Haha


Johanna

Jag ringer dig när jag har slutat :) Jag har haft så mycket att göra i helgen, men lovar att du får höra min röst snart :)



PUBLICERAT: 2010-02-15, 13:35:34 | URL: http://jeks.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: