SKRIVET: 2010-02-07, kl 21:11:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

flashback

Var hemma hos Wille igår med Johanna, vi spelade typ Wii och lite Gutitar Hero sen stack vi. Det var skit kul att titta på när Johanna försökte vara seriös när vi körde Wii hon såg ut som en skakig gammal gubbe typ.. Nu väntar jag på att David ska komma till Sthlm. Så ska vi åka hem till honom, har ju inte träffat honom på åår och daar. Men just nu sitter jag och är lite små förbannad på... äm typ allt. Eller min familj (minus pappa då) Jag är tydligen skit dålig och min syster och mamma har rätt att ljuga mig rak upp i ansiktet även om det är småskit så har jag inte tillräckligt med tålamod för att kunna stå emot det. Så nu ska jag rymma till min älskling ett tag :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: