SKRIVET: 2010-02-03, kl 10:31:14 | PUBLICERAT I: Allmänt

-

Det finns verkligen människor som lever för att förstöra har jag märkt. Jag skriver inte om någon speciell person nu utan jag skriver om flera. Jag vet att en person kommer ta åt sig, men det är inte bara dig jag tänker på. Dom här personerna hackar på folk ständigt, dom förstör både vänskap och förhållanden och är allmänt störda i huvudet och irriterande. Det är folk som jag önskar att jag kunde skrika ''I wish you could get I life''  till. Men sån är inte jag. Jag försöker vara trevlig och inte skapa bråk, men det känns som att folk omkring mig söker bråk, så  dom skiter jag fullständigt i nu. Dom har hoppat fram och tillbaka på gränsen tillräckligt länge nu.

Over and out. För er som inte fattar betyder det klart slut.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: