SKRIVET: 2010-12-11, kl 14:23:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

Svar och update

''Hej det va jag som skrev anonyma kommentaren. Jag undrar bara om du och rickard är tillsammans för du verkar vara med honom så ofta men det behöver ju inte betyda nånting men jag undrar bara. Och har du glömt din förra kille david helt? är ni kompisar? /nyfiken amanda :)''

Haha.. okej. Nej vi är inte tillsammans vi har bara träffats sen jag och David gjorde slut. Har inte träffat någon annan än honom sen dess heller, så de kan verka som att vi är tillsammans men så är inte fallet. Tycker inte att man ska springa in i ett förhållande utan att man känner varandra. Det slutar bara upp fel och dåligt.

Jag har glömt David helt och hållet. Känner inte ens igen honom längre, har försökt att vara kompis med honom men det krävs två för de och jag känner inte att han ligger på samma plan som mig så sålänge han är lika omogen som han är, tex angående en tröja som han lånade ut till min vän och den gick sönder + att den redan var sönder så ska hon betala den eller så ska han behålla min andra kompis jacka ''bara för att'' liksom. Känner att han behöver lite tid för sig själv och med hans nya, orkar inte vara hans vän om folk ska ringa och hota mig. Trivs bättre med Richard än vad jag har gjort med någon annan faktiskt :)

Ja, o btw Richard gick nyss :P Ligger ensam i min säng nu och min tv funkar inte :( Ska kolla på lite grejer som ja ska ha till jul :) Pussen!


amanda

det borde vara du och david, ni va så fina tillsammans:) vad tycker du om hans nya fjortis tjej? haha :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: