SKRIVET: 2010-12-18, kl 17:16:59 | PUBLICERAT I: Bilder

Stationär tv

Håller på och fixar i mitt rum, tog en bokhylla från min pappa och ska ha den istället för min fula tv bänk och en mindre tv. Ibland hatar jag att ha en rör tv. Alltså en tjock tv för er som inte fattar.... Känns som att ha en stationär tv en som man inte kan rubba ens! Helt värdelöst :(

Till dig som tyckte att det var dåligt att David inte hade tackat mig för att jag stod upp för hans flickvän om att någon kallade henne för saker: vissa kan inte visa uppskattning, denna person har ju slutat nu iaf på min blogg så det verkar som att det funkade. Tycker också att det var lite dåligt men han bad mig inte att skriva något så han brydde väl sig inte ;) What ever :) Nu ska jag käka iaf sen ska Richard komma hit och sen ska vi på bio :)

Fick även brev av polisen idag, suck! Måste gå på förhör (?) tror jag annars får jag böta 2000 retard saker. Aja tjaaaaaa då!

Haha tyckte att dom var så söta



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: