SKRIVET: 2010-12-05, kl 17:29:03 | PUBLICERAT I: Bilder

Nu är jag hemma

Under denna vecka har jag sovit hemma en gång har jag kommit fram till. Knas. Men de är skönt att komma bort lite ibland när man bara bor på ett ställe. Okej, sååå helgen den var rolig :) Började med lite fiesta hemma hos Sandra.. men sen kom de massa fjortisar som förstörde stämningen så dom fick åka ut! Skulle inte dricka men lite vart det tack vare Sandra och Misha som så gärna ville att jag skulle dricka! Haha men det var skoj :)

Sen igår, så var jag hos min klasskompis Sara :D Det var jätte trevligt och där var det trevliga människor också. Lyckades skaffa mig en flickvän HAHA. Men efteråt skulle jag till Richard och han svarade inte för han spelade :( Så jävla jobbigt, så jag missade iaf sista bussen :D Skit skoj.. Sen skulle jag, Fredrik, Felix och Jesper och tre randoms ta nattbussen som var härliga 20 min sen skit segt. Så Fredrik passade på att kasta snöbollar på alla det slutade med att det var fem killar emot Fredrik som tydligen inte brydde sig om det. De ända jag gjorde var att hålla mig borta ifrån bollarna :) Sen kom jag iaf hem till Richard vid halv fyra ungefär, åt lite chips och somnade på fel sida! Inte kul..

Anyways, pallar inte göra värsta inlägget för ingen orkar ju läsa :O Så jag säger såhär! LEDIG IMORN MOTHERFUCKERS! yehyeh. Nu ska jag iaf plugga :D:D:D Glad chey älskar plugga, häst häst bäst. Sen ska jag bleka mitt hår så att ingen kan sjunga '' det var en kyckling som hetter SOOOOOOOOPHIIIIIIIA som skulle ut på PROOOOOOOMENAAAAAAAAD''

peas aot, eeeeeeejtown

mah girl!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: