SKRIVET: 2010-12-12, kl 13:16:04 | PUBLICERAT I: Bilder

Morgon.. fu

Haha.. när jag borstade tänderna igår så ringde mitt ex mig och fråga om han fick sova hos mig XD Talk about random. Nu är jag iaf vaken, vaknade typ hundra gånger av mina sjuka drömmar haha ! Ena gången vaknade jag upp och dunkade huvudet på höger sida i väggen med flit typ (?) :question: vet inte varför, behövde väl en dunk för jag drömde om David & Dennis och hans familj att vi skulle lösa massa grejer. Men det var väl säkert för att jag pratade med söta Dennis igår kanske :) Men iaf nu ska jag käka någonting sen ska jag väl hoppa in i duschen :)

Bild från igår, trodde ni att ni skulle få se en bild från idag ?!? Haha..mm vacker syn



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: