SKRIVET: 2010-12-22, kl 13:08:00 | PUBLICERAT I: Bilder

Mina föräldrar dag 3

Så detta är tredje steget. Tredje dagen osv. Ska väll berätta lite om mina paaaarents! Okidoki haha :) Min mamma och pappa har inte bott tillsammans så länge jag kan minnas. Kommer endast ihåg när jag bodde med pappa i hagsätra vid älvsjöbadet :O Men i alla fall, jag växte upp och var en varannan vecka unge :) Mamma skaffade en pojkvän ett tag i Kallhäll så då bodde jag endast med henne varannan helg... Sen så gjorde min pappa detsamma fast nåra år senare och då bodde jag varannan helg i Täby. Så jag har varit ett barn som har åkt fram och tillbaka i orterna haha :) Nu bor jag iaf hos mamma på heltid i Högdalen :)

Min pappa har jag nästan alltid sett som.. ja inte en pappa. Han tar typ allting med ro och glider fram segt, han har mest varit som en storebror typ retat mig hit och dit och jag har gjort desamma med honom. Inte riktigt som med min mamma. Kommer ihåg när min farbror bodde hos oss och han & pappa skämde ut mig inför min dåvarande pojkvän, Alexander :) Men sånt tar jag, jag är uppväxt så och jag antar att det är därför mina kompisar kan tycka att jag är lite elak ibland emot dom bara för att jag har lärt mig att vara ''skoj-elak'' ungefär :) De märkte Richard och det tyckte han inte om haha men kompisar som Johanna vet precis hur det är att vara med mig när jag är lite elak hehe :$


Min mamma har alltid varit en bra mamma. Visst vi bråkar mycket ibland och små tjaffsar men jag tycker att hon har behandlat mig bra och rättvist. Ibland tycker jag att hon gör vissa saker fel, men jag antar att hon tycker detsamma om mig :) Älskar i alla fall mina föräldrar och skulle inte byta ut dom mot nåra :)

Tänkte lägga upp bilder, men jag har inga bilder på min pappa sjukt nog. De ända bilderna jag har på honom är på fotografier. Alltså ganska gamla :)


Jag o syrran.. väldigt längesen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: