SKRIVET: 2010-12-21, kl 20:36:41 | PUBLICERAT I: Bilder

Min första kärlek

Skulle ju som sagt följa den där listan, även om jag egentligen inte pallar med för er gör jag det. Okej, jag är helt ärlig och min första kärlek var David.. Vi träffades 2008, vi vart tillsammans 21 september 2008 :) Till en början kände jag inte mycket för David, det var mest för att han var kär i mig så jag gav det ett försök. Sen växte mina känslor för honom mer och mer och tillslut älskade jag honom mest av allt i mitt liv.
Tiden gick, allt var jätte bra. Sen började vi små bråka när vi var med varandra, bråken blev allt större och löjligare avundsjukan tog över och särade på oss. Jag gjorde slut nåra dagar innan vi skulle fira 1 år, ville inte fira 1 år om jag inte klarade av att vara tillsammans med honom, han vart förkrossad.. så vitt jag vet. Han började umgås med Erik och gick inte vidare, han var ledsen. Jag trodde att jag hade gått vidare men jag mådde bara sämre och sämre för varje dag jag var utan honom, jag klarade inte av det. Vi började träffas igen och sen vart vi tillsammans igen 1 dec 2009. Det fungerade till sommaren det vart samma visa igen och David gjorde slut med mig. Men jag ville att han skulle göra slut för jag ville inte såra honom igen :(

Så jag var nöjd med det.. sommaren gick förbi och David ville ha tillbaka mig men jag ville inte. Han skaffade en ny tillfällig tjej antar jag att det var, vi träffades igen och märkte hur mycket vi ville ha varandra igen, det vart vi igen i september om jag inte minns fel. Vi var tillsammans i en månad sen märkte jag tyvärr, att det funkade verkligen inte alls. Jag älskade inte David mest av allt längre, jag älskade honom men inte till de 100 procenten som jag behövde ge honom. Det förstörde honom igen tyvärr, jag hatade verkligen mig själv för att ha sårat honom en gång till. Life goes on, den första kärleken är klart inte den sista :)


amanda

hur kände du när han hade sin tillfälliga tjej? eftersom du typ skrev att du saknade honom och mådde dåligt..och saknar du david nu? har du någon kontakt med honom? kram :)


Anonym

hur kände du när han hade sin tillfälliga tjej? eftersom du typ skrev att du saknade honom och mådde dåligt..och saknar du david nu? har du någon kontakt med honom? kram :)


Andréa

Get a life BRUDEN. Sluta ställ så förbannat mycket frågor. Jävla södertäljare..



Sophia titta in här: http://www.ipnr.nu/spara-ip-nummer/?ip=85.224.113.163



PUBLICERAT: 2010-12-21, 23:45:09 | URL: http://iioor.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: