SKRIVET: 2010-12-10, kl 17:02:23 | PUBLICERAT I: Bilder

Hemma

Nu är jag hemma från skolan, hade en mysig sovmorgon idag! Idag vet jag inte vad jag ska göra, kanske träffa Sanna om inte hon ska på bio. Var ap längesen jag träffade henne! Fy på de.. annars kanske jag ska på nån fest men jag får se hur jag gör har ju inga pengar just nu, allt skit är ju slut. Fy på de.. Men jag hittar alltid något att göra ;) orkar liksom inte planera iförväg för jag är så bra på att ångra mig och då måste man ju dissa den personen man har bestämt ngt med. Elakt ! Ja :) Hahehö

Haha skulle visa mina skills för Johanna och Nicole. Skit stolt att jag kommer ihåg hur man gör, Richard som lär mig onödiga saker medan jag lär han vettiga... Står iaf blood för er blindstyren..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: