SKRIVET: 2010-12-11, kl 23:54:36 | PUBLICERAT I: Bilder

Hej hå hej hå hej hå

Chillerill här assåå. Sitter och tittar på tv, det var tänkt att jag skulle träffa Casper som jag sommarjobbade med i somras. Har inte träffat honom sen dess :O rolig typ. Men sen vart det för sent och nu tänker jag nog bara vara hemma och mancha i mig mina chips :) Denna helg har varit lite seg men ändå mysig, eller igår iaf. Denna lördag har varit sämst efter att Richard gick haha.. har inte haft något att göra helt sjukt :thumbdown: Kanske ska försöka spara mina pengar så att jag kan göra saker på helgerna (?) eller jag kanske ska fortsätta att shoppa och köra på snåla helger (?) hmmmm vilket dilemma! :question: Men nu ska jag nog fortsätta att glo på min film faktiskt :rolleyes:



Tycker att det är jätte gulligt att jag tjuvkikar med ena ögat :blush:



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: