SKRIVET: 2010-12-11, kl 15:57:09 | PUBLICERAT I: Bilder

Haha.. svar igen

''det borde vara du och david, ni va så fina tillsammans:) vad tycker du om hans nya fjortis tjej? haha :D''

Hahha.. nu börjar jag fan undra vem du är på riktigt. Amanda säger mig inte ett skvatt. Jag har absolut ingenting att säga om hans nya tjej, har bara hört lite saker från hennes vänner eftersom min syster och hon har gemensamma vänner. Tex som att hon la till min syrra på facebook bara för att det var min syrra? Wtf liksom hahahahaha. Men dom hare säkert jätte bra tillsammans :) Inte som att jag bryr mig längre. Det är bara alla andra som inte fattar hur han kunde byta ut mig mot henne eftersom hon är långt ifrån vad jag var. Men egentligen var det ju jag som inte ville ha kvar honom längre så jag anser ändå inte att han har bytt ut mig, snarare jag som har de. Vill du veta ngt mer kan du ju skriva vem du är foooooooooooooor reaaaaaaaaaal! ;)

Over and out!



Amanda

Håller med dig... han är knäpp som bytte ut dig. Hans nys är bara en äcklig fjortis Men du har en GRRRRRRYM blogg! ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: