SKRIVET: 2010-12-20, kl 21:21:19 | PUBLICERAT I: Bilder

Gör ju som alla andra

Här är jag haha :) Mitt namn är Sophia Madeleine Johanna Larsson jag är 17 år och född 1 juli 1993. Jag har bott i förorten hela mitt liv, Hagsätra och Högdalen. Just nu bor jag i Högdalen. Jag har gått i Hagsätra skolan, Bandhagens skola, Vittra och just nu går jag på Jensen Södra :) Jag går sam/sam och tycker att det är jääääääätte kul.. haha. Men iaf på fritiden umgås jag med mina vänner, shoppar, festar och tecknar osv.



Jag slösar pengar som en idiot, jag hatar cola men mest mums mums och såna där bollar det jag hatar mest av allt glasspinnar. Don't ask. Jag ryser bara i hela kroppen när jag ser folk som tuggar och slickar på själva glasspinnen. Men det är mest när jag tänker på det. Äter inte ens glass så att jag nuddar pinnen ! Fyfan :( Mina kompisar retar mig ofta för det och tuggar på pinnen framför mig... en pina i somras.

Jag har två piercingar, en i tungan och en i läppen. Tog den i läppen själv för 4 år sen kanske och vill inte ta ut den eftersom jag kommer ha ett hål där då höhö :) Har dock piercat mig 5-6 gånger men tagit ut för att jag gjorde de helt impulsivt. Har 7 hål i öronen också, antecknar ni? Bra..

 

Har inte många tjejkompisar för att jag kan inte ha det helt enkelt. Johanna är en av mina bästa vänner, likså Nicole, Bafrin och Sandra! Det är dom jag umgås med mest och jag älskar dom :) En kille som jag umgås med mycket och tycker om är även min lilla Alexander :) Ja DU! Vad söt jag är men så är det, han är rolig jag är rolig osv osv ;)

Skulle lägga in bilder på mina hästkompisar men nu måste jag gå till Richard :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: