SKRIVET: 2010-12-26, kl 23:40:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dag 07 Min bästa vän

Ähm tja alla! Haha idag ska jag skriva om min/a bästa vän/ner. Har nåra tjejor som jag kallar för de bästa om man säger sååååå :) Vi börjar med Johanna :)
'
Såååå Johanna och jag lärde känna varandra genom våra päron som dejtade :) Åkte med till hennes land en dag med mamma och så började vi lära känna varandra :) Vi har gått igenom bråk och konstigheter men också trevliga stunder... nåra iaf. Vi har gått igenom fjortistider och ja såna konstiga saker haha :) Vi vart ''flummiga'' på fanta och lekte med barbiebilar på hennes land varför vet jag inte.. så tråkigt hade vi haha :D
Sen har vi Baaaaaaafrin och Nicole :) Har känt dom sen jag började 1an :) Nicole är en sliskig typ som gillar att göra saker som jag inte kan skriva i bloggen... Nej men hon är underbar skrattar alltid med den skiten mest åt henne dock. Men så fungerar jag :) Som med dom flesta vännerna kan jag säga allt till henne, men mest för att hon börjar säga sjuka saker själv... Sen har vi lilla Bafrin söta korven, när jag säger att jag skrattar ofta med Nicole så driver jag inte när jag säger att jag gör det 24 med Bafrin, vi underhåller alltid varandra på olika sätt. Hon skrattar åt mig eller jag åt henne av någon konstig anledning så har vi alltid kul ;) Vi har ALDRIG heller bråkat *stolt* jag som alltid hamnar i bitchfights av någon konstig anledning men nu känns det som att jag har växt ifrån det haha (a)
Alla mina bilder på denna korv har försvunnit så du fick en lite halvt ocharmig haha sorry pumpan! Detta är bråkmakaren, vi har känt varandra sen 6an och vi har bråkat fler gånger än vad det finns dagar på ett år känns det som haha :) Men vi blir alltid sams. Det roligaste med denna korv är att så fort jag blir singel så blir hon också det så fort någon blir brunett så blir det andra det osv, vi är ganska synkade alltså :) Man märker verkligen att vi tänker olika ibland när vi inte kommer överens :P
LOVE YOU ALL! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: