SKRIVET: 2010-08-04, kl 10:57:12 | PUBLICERAT I: Bilder

Well well well

Är hemma nu. Igår fick min mamma flipp och klagade på att jag aldrig är hemma och grejer. Sen är det tydligen värsta grejen att jag har många killkompisar- alla vet ju att jag inte kommer överens med tjejer. Vafan jag har liksom Sanna, Sandra, Johanna & Nicole som jag umgår med mest.. vissa perioder sen träffar jag typ bara killkompisar. Det borde alla som känner mig veta. Men detta är tydligen fel av mig, jag borde vara med massa brudar och bitchfighta och skit. Bara för att min syrra har 100 brudar runt sig så måste väl inte jag det? :O Eller :S Klarar mig bättre själv isf..



I alla fall, idag ska jag gå till pappa och sen till Sandra, fick låna hennes busskort igår för jag glömde plånboken hemma, men det var hennes fel... sen vet jag inte hur jag ska göra för från och med idag har inte jag någon mobil, är det ngn som har en o låna ut? Plzzzzzz.. Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: