SKRIVET: 2010-08-31, kl 21:27:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

Kissekatter

Vi har fått världens sötaste kattungar, sex st en dog :/ det var alltså sju från början men dom är så jäkla söta. Just nu är jag hemma hos pappa och sitter med syrrans otroligt jobbiga data jag hatar hatar seriöst små datorer allt blir fel me knapparna, hehe :)

Iaf, idag var jag hos läkaren det var jag igår också. Den första var en inkompitent indier som inte visste ngt och skrev ut helt fel medicin typ och den andra sa att det var allvarligt. Helt olika åsikter alltså, jag har alltså fått en liten infektion i halsen under örat som gör sjukt ont och ingen vet var det är.. typ en infektion eller ngt. As skumt. Men imorn ska jag iaf till skolan :)
Nu orkar jag inte skriva mer, får se vad jag hittar på imorn :)

Juste jag har klippt mig också.. kort som fan :/



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: