SKRIVET: 2010-04-26, kl 12:58:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

Stannade hemma

Kände mig lite dålig imorse så jag valde att stanna hemma :P Vaknade typ nyss och ligger och kollar på bilder :)

För är det jag och Sanna!

'
April 2009 hemma hos Sanna


På Gotlandsfärjan Maj 2008 skulle jag tro, Sanna och jag

Vi skulle ut och cykla så vi var tvugna att ha hjälm (vi tog av dem sen schhh)


På Gotland ååååh saknar mina byxor :O fast gav bort dem så ja får skylla mig själv


Skolavslutningen jag, Hampus i mitten och Matte :)

'
Skolavslutningen, tror att Danne i svart knyter nävarna för att han inte vill vara med på bild. Vore inte ovanligt


Hemma hos Sanna, luggen var otroligt jobbig


Januari firar Nickes födelsedag

Sanna och Elin och Nickes kompis


Födelsedags barnet och presenten


Sanna

haha härligt!



PUBLICERAT: 2010-04-26, 22:32:38 | URL: http://www.stillwaitingforspring,blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: