SKRIVET: 2010-04-10, kl 17:54:27 | PUBLICERAT I: Bilder

Sanna banana


Osminkad och konstig.. Haha I know u like it.
Sitter hemma hos Sanna, hade tandläkartid idag. Mamma ringde och sa det när jag var påväg till farsta kl var 12.50 ungefär hon ba: Du vet att du har tandläkar tid vid 1 eller 1.20... SKIT! Tänkte jag och skyndade mig och åkte till Högdalen. Och då var jag ju på väg för att möta Sanna så hon fick komma till Högdalen. Men iaf jävla tandläkare! Hade hål i en gammal mjölktand så dom tänker dra ut den kanske och då kommer det ingen ny :'( Kommer se ut som ett missfooaaaster. Dom tänkte dra ut en annan mjölktand också fatta den! Två jävla tomma hål i käften.. kul jag hatar mina mjölktänder.. tur att dom är längst in iaf.

Men sen solade vi i Högdalen, vart skit brun! Men jag orkade inte ta någon bild för jag såg bara gul ut haha. Snart kanske vi ska till Café 60 och fika med några :) Får se senare om jag orkar följa med Sanna, sen kanske jag ska sola igen haha innan mina pengar tar slut :)

Pyss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: