SKRIVET: 2010-04-22, kl 18:09:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sådärja

Sitter i soffan med pappas bigggaa data :) pratade nyss med Johanna ska sova där idag :) Wihooo.. David kommer hit om ett tag och säger hej då för han ska ju till Göteborg den jäveln hoppas det regnar när ni ska på Liseberg!! (a) Men iaf.. igår sov jag hos Bafrin med Jessica & Ellen & Nicole vi övade på våran dans... HAHA säger jag bara när Ellen skulle hoppa upp på min rygg i värsta farten så ramlade vi ( jag ) nästan in i braskaminen tänk om jag hade krockat med den liksom Awwtsch eller ngt! Men imorn ska jag sova hos Nicole typ för hon ska få en ny lägenhet typ sålänge medans dom gör om hennes skit nice :D Så vi ska mysa galet ;)

Haha vadå jag kan inte posa?  Jag äger ju på att posa :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: