SKRIVET: 2010-04-28, kl 14:35:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Är hemma :)

Hade engelska nationella idag, usch! Men det gick ganska bra, roligaste idag var killen som inte går i våran klass men som hade prov med oss! Haha, han snorade som fan sen dinglade det ut en 2 cm lång snorbobba och han ba försökte dra upp den och kikade runt ''diskret'' o kollade så ingen såg men det gjorde jag och Måns fan vad jag började smyg garva.. Stackarn! Gick till Subway med Bafrin efter skolan, mmm  gott!
Sen åkte jag till Gullmars så kommer det fram en latino retard och säger:

-Vet du när farsta kommer?
- Öh.. den går på andra sidan, här går bara Hagsätra...
- Aha.. vad vacker du är *cheezzyy smile*
- Tack..
-Verkligen jätte vacker

Ah, ni fattar väl vem som är vem :)

Härlig början liksom, samma sak som en kille i rulltrappan på väg upp mot torget i högdalen säger vart går bussarna? Öhh.. kanske precis framför dig? :S
Dom verkligen ju verkligen försöka.. W!
Iaf började vandra och smsa samtidigt som jag gick och ojsan! Skulle ju inte gå till pappa kom ja på halvvägs skulle till mamma, men nu sitter jag här för mig själv :)

Ska träffa Sannis sen efter att hon har gymmat.. biffen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: